آلومینیوم جایگزینی عالی برای فولاد در صنعت ساخت جوش

با رشد آلومینیوم در صنعت ساخت جوش و پذیرش آن به عنوان یک جایگزین عالی برای فولاد برای بسیاری از کاربردها، نیازهای فزاینده ای برای کسانی که در حال توسعه پروژه های آلومینیوم هستند برای آشنایی بیشتر با این گروه از مواد وجود دارد.

برای درک کامل آلومینیوم، توصیه می شود با آشنایی با سیستم شناسایی نامگذاری آلومینیوم، آلیاژهای آلومینیوم فراوان موجود و ویژگی های آنها شروع کنید.

سیستم دما و نامگذاری آلیاژ آلومینیوم در آمریکای شمالی، انجمن آلومینیوم کیلویی مسئولیت تخصیص و ثبت آلیاژهای آلومینیوم را بر عهده دارد.

در حال حاضر بیش از 400 آلیاژ آلومینیوم فرفورژه و آلیاژ آلومینیوم و بیش از 200 آلیاژ آلومینیوم در قالب ریخته گری و شمش در انجمن آلومینیوم ثبت شده است.

محدودیت‌های ترکیب شیمیایی آلیاژ برای همه این آلیاژهای ثبت‌شده آلومینیوم ایران زمین در کتاب Teal انجمن آلومینیوم با عنوان تعیین‌های بین‌المللی آلیاژ و محدودیت‌های ترکیب شیمیایی برای آلومینیوم فرفورژه و آلیاژهای آلومینیوم فرفورژه و در کتاب صورتی آن‌ها با عنوان تعیین‌ها و محدودیت‌های ترکیب شیمیایی آلومینیوم برای آلومینیوم آمده است.

آلیاژها به شکل ریخته گری و شمش. این انتشارات می تواند آلومینیوم درب و پنجره دوجداره برای مهندس جوش در هنگام توسعه روش های جوشکاری، و زمانی که در نظر گرفتن شیمی و ارتباط آن با حساسیت به ترک اهمیت دارد، بسیار مفید باشد.

آلیاژهای آلومینیوم را می‌توان بر اساس ویژگی‌های ماده خاص مانند توانایی آن در پاسخگویی به عملیات حرارتی و مکانیکی و عنصر آلیاژی اولیه اضافه شده به آلیاژ آلومینیوم به چند گروه دسته‌بندی کرد.

  • منابع:
    1. Understanding The Alloys Of Aluminum
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه قند شکنی که موجب مرگ یک کودک شد
    2. ساخت خانه با بشکه های فلزی شغلی پردرآمد در شهرهای نفتی!
    3. با این کار به درآمد 100 هزار دلار در ماه دست یابید
    4. تخمه آفتابگردانی که توانی درمان سرطان را دارد!!