اسباب بازی شهر لگو موجب جدایی یک کودک از پدر ومادر خود شد

ناتان ساوایا شاید جالب ترین شغل دنیا را داشته باشد. این هنرمند شگفت انگیز تمام روز را با آجرهای لگو بازی می کند! هنر ساوایا در حال حاضر در نمایشگاهی با عنوان “هنر آجر” در موزه های آمریکای شمالی بازدید می کند.

ساوایا می‌گوید: «استفاده از اسباب بازی شهر لگو به‌عنوان یک رسانه هنری برای من مزایای شخصی زیادی داشته است.» با دو تور موزه‌ای که از آمریکای شمالی عبور می‌کنند.

یکی از بهترین مزیت‌ها دیدن کودکانی است که در معرض هنرهای زیبا از طریق رسانه‌ای آشنا هستند. نمایشگاه «هنر آجر» صدها هزار خانواده را وارد گالری‌های هنری کرده است که شاید در غیر این صورت هرگز پا در یکی از این گالری‌ها نگذاشته‌اند.

لگو در پنجاه سال گذشته قوی عمل کرده و خلاقیت، مهارت های حرکتی ظریف، کار گروهی و کنجکاوی کودکان را توسعه داده است. چه کسی می داند.

پنجاه سال آینده چه خواهد آورد!مشاغل با لگو باور کنید یا نه، لگو دوست کوچک شما می تواند مهارت های مهمی را برای دنیای حرفه ای یاد بگیرد.

تعداد زیادی معمار و مهندس عشق دوران کودکی لگو را به حرفه ای در ساخت و طراحی تبدیل کرده اند. و البته، در فروشگاه های لگو در سراسر جهان، و پارک موضوعی در کالیفرنیای آفتابی، کسی باید آن شاهکارهای آجری غول پیکر را بسازد!

تریش اسمیت از لکسینگتون، کنتاکی می‌گوید: «FLL یک تجربه عالی برای بچه‌های من بوده است. “آنها نه تنها مهارت های حل مسئله و فنی عالی را آموخته اند.

بلکه به آنها کمک کرده است تا اعتماد درونی مهمی داشته باشند و توانایی های تیم سازی را تقویت کنند. ارزش FLL «حرفه‌ایگری مهربان» به آن‌ها این امکان را می‌دهد.

تا برای بهترین‌شان تلاش کنند و از دستاوردهایشان لذت ببرند بدون اینکه تصویر بزرگ‌تری از بازی جوانمردانه و سرگرمی را از دست بدهند.»ب
برخی از بچه ها عشق خود به لگو را به سطح بالاتری رساندند.

مسابقات بین المللی هستند که در آن تیم های بچه ها برای ساخت ربات های لگو و سایر اختراعات به چالش کشیده می شوند. نه تنها در مورد اختراع آنها، بچه های درگیر در کار تیمی و ارائه آنها نیز ارزیابی می شوند.