استفاده از سنگ مرمر عباس اباد در طراحی خانه قیمت آن را دو برابر می کند

سنگ مرمر عباس اباد حتی امروزه نیز به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا فقط به چند مورد از کاربردهای فراوان آن اشاره می کنیم. سنگ مرمر به طور گسترده ای در ساخت و ساز استفاده می شود.

در ساختمان ها استفاده می شد، زیرا از زمان یونانیان تا کنون مقاومت خود را در طول زمان ثابت کرده است. برای کف، دیوارها، میزها، اشیاء تزئینی، ستون ها و غیره استفاده می شود.

با توجه به اینکه این سنگ طبیعی ظاهری خاص دارد، برای ارتقای طراحی داخلی یا خارجی ساختمان ها استفاده می شود.امیدواریم از چهار مقاله لذت برده باشید و چیز جدیدی در مورد سنگ مرمر یاد گرفته باشید.

هفته آینده در وبلاگ استونا منتظر شما هستیم تا اخبار بیشتری در مورد سنگ های طبیعی بدانیم. در مورد سنگ مرمر که احتمالاً نمی دانستید 21 مارس 2018 مرمر، مستا، سنگ طبیعی ، سنگ مرمر همیشه انسان را مجذوب خود کرده است.

از زمانی که ساخت و سازهای سنگی آغاز شد. به نوعی پیشرو سنگ های طبیعی برای ساخت و ساز و از نظر زیبایی و دوام می باشد. سنگ مرمر در سراسر جهان برای بهبود طراحی یک سازه یا بنای خاص استفاده می شود و یک مصالح ساختمانی بسیار ارزشمند است.

از ما دعوت شد تا در مورد مزایای سنگ طبیعی با کارشناسان محوطه سازی صحبت کنیم. در تصویر می توانید داستان تاسیس یکی از مهم ترین شرکت های رومانیایی در زمینه سنگ طبیعی و همچنین مزایایی که مرمر، گرانیت یا تراورتن می توانند برای خانه شما به ارمغان بیاورند را مشاهده کنید.

کیفیت، اصالت و پیچیدگی تنها برخی از کلماتی است که مشخصه محصولاتی است که تولید می کنیم. برای جزئیات بیشتر در مورد محصولات و موادی که ما ارائه می دهیم، در تماس با ما دریغ نکنید!

تخته سه لا ساخته شده از سنگ مرمر و گرانیت بیشتر اوقات برای تکمیل در ساخت و سازهای داخل استفاده می شود، اما در قسمت بیرونی نیز به دلیل مقاومت خاصی که دارد خود را به آبکاری افقی یا عمودی می رساند.