استفاده قوری چینی طلایی باعث قبولی در کنکور می شود

با وجود همه اینها، خبر خوب این است که می توان میزان سهولت یادگیری مغز را مشخص کرد. ذهن نیز مانند بدن از ناراحتی که نوعی دفاع است دوری می کند.

قوری چینی طلایی باعث خوش عطر شدن چای می شود.

ما به طور شهودی در برابر هر چیزی که نیاز به تفکر پیچیده و پیچیده سطح بالاتر برای انجام ساده ترین وظایف دارد، مقاومت می کنیم.

در قرون وسطی در اروپا، زمانی که از اعداد رومی استفاده می‌شد، از «حساب‌گران» برای نگهداری حساب‌ها استفاده می‌شد. کار آنها انجام چهار عمل ریاضی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم بر روی طومارهای پوستی بود.

حسابگران اقلیت کوچکی از بزرگسالان بسیار با استعداد با هوش، حافظه و تمرکز برتر بودند. آنها در محاسبه (حساب) با اعداد رومی سرآمد بودند.

قرن‌ها بعد، زمانی که اعداد هندی-عربی معرفی شدند، انقلاب جهانی خاموشی را به وجود آورد: طی چند دهه، میلیون‌ها نفر از افراد با هوش متوسط همان چهار عملیات را با سرعت، مهارت، دقت انجام می‌دادند، بسیاری از آنها در سنین 6 تا 8 سالگی بودند.

همه اینها به این دلیل است که اعداد هند و عربی الهام‌بخش یک آموزش پیشرفته بودند: نیاز مغز به سهولت در تولید استدلال ذهنی و عددی.

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه دانش بیان شده ، می تواند به الگوهای قبلی یادگیری تجربه شده به آسانی یا دشوار ردیابی شود.

سهولت در یادگیری باعث افزایش جمعیت فراگیران می شود. جمعیت بزرگتر تنوع بیشتری در یادگیری، درک و کاربرد دارد. در مقابل، مشکلات در یادگیری پهنای باند یادگیری بیان شده را محدود می کند. همچنین یادگیری را به نخبگان کوچک استثنایی محدود می کند

ذهن های فوق العاده باهوشی که قادر به جبران کمبودهای خانگی هستند. برای تسلط بر مهارت ریختن چای از قوری معیوب که هم فواره و هم دسته در یک طرف دارد، نیاز به هوش استثنایی و تمرین زیاد است.

امروزه آموزش ریاضی در گروه (i) باقی مانده است. آموزش آن از قوانین و روش شناسی مبتنی بر تعاریف انعطاف ناپذیر استفاده می کند. این الگو بر اساس یادگیری زبان است که مستلزم تسلط بر قواعد نحوی و دستوری است.