امروزه چای توینینگز زرد به عنوان داروی خواب توسط پزشکان تجویز می شود

چای توینینگز زرد یک نوشیدنی معطر است که با افزودن آن به آب گرم تهیه می شود و فرآیند کشت چای معمولا در شرق آسیا انجام می شود.این نوشیدنی بعد از آب یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی های دنیاست.

چای بسیاری وجود دارد که بسیاری آن را ترجیح می دهند. نوشیدنی چه سرد و چه گرم و اکنون شما را با آن آشنا می کنیم مقاله ای در مورد چای در سراسر جهان چای بنوشید.چای معمولاً در اوایل روز برای افزایش هوشیاری مصرف می شود و بسیاری از مارک ها و انواع آن بدون کافئین هستند.

مراسم چای از فرهنگ‌های مختلفی مانند سنت‌های چینی و ژاپنی سرچشمه می‌گیرد که در آن چای برای لذت بردن در فضایی شیک سرو می‌شود. در بریتانیا 63 درصد مردم روزانه چای می نوشند و این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های فرهنگی در بریتانیا است .

رسم بر این است که مدت کوتاهی پس از ورود از مهمانان چای سرو می شود. همچنین با کیک و در کافه ها مصرف می شود و در جنوب انگلستان با خامه و کیک با مربا در کنار وعده های غذایی عصرانه سرو می شود.

ایرلند از دیرباز یکی از مصرف کنندگان برتر چای در جهان بوده است و به طور متوسط ​​روزانه چهار فنجان چای برای هر نفر مصرف می شود و بسیاری از آنها گاهی اوقات شش فنجان یا بیشتر در روز می نوشند.

چای را معمولا در ایرلند با شیر یا شکر می نوشند و چای در اکثر فرهنگ های خاورمیانه رایج است. چای ترکی بخش مهمی از غذاهای ترکی است و پرمصرف ترین نوشیدنی گرم در آنجاست. چای سیاه نسبت به سایر انواع چای حاوی کافئین بیشتری است و طعم قوی و واضحی دارد.

همچنین یکی از محبوب ترین انواع چای است که ۸۵ درصد از کل چای مصرفی جهان را به خود اختصاص داده است. چای سیاه کاملاً اکسیده و تیره رنگ است و اغلب با شکر، شیر یا لیمو مصرف می شود.