با خرید عروسک بافتنی ببر موجب تقویت حافظه در کودکان خود شوید

سفارشات عروسک بافتنی ببر نه تنها از شهرهای دیگر روسیه، بلکه از ایتالیا، آلمان، اوکراین نیز انجام می شود. بله، ما ارتباط برقرار می کنیم، من به عکس ها نگاه می کنم، سوالات روشن کننده می پرسم.

مهم است که بفهمیم این عروسک برای چه کسی در نظر گرفته شده است. آیا آنها آن را بازی خواهند کرد یا بخشی از فضای داخلی خواهد شد. در نتیجه، من تصویر را ارائه می‌دهم و از قبل به این بستگی دارد.

از نظر فنی چگونه به نظر برسد: بزرگ یا کوچک، قاب یا سیم. معلوم می شود که من خودم از ابتدا تا انتها عروسک ها را اختراع می کنم. اما بیشتر در صورت نیاز. برای خودت و بچه ها اگر مردم بپرسند چرا لینک نمی دهید.

اول چه اسباب بازی بافتید؟ او هنوز با من است. او دو توله خرس یکسان  دختر و دخترخوانده اش – بافت. الان بچه ها دارن باهاش ​​بازی میکنن بسیار بزرگ است، آیا می توانید تعیین کنید که بچه ها کدام عروسک ها را بیشتر دوست دارند؟

زیرا یک شخص به رشد تخیل نویسنده انگیزه می دهد. او می گوید: من یک عروسک می خواهم که شبیه بچه من باشد. آن را توصیف می کند. و در حال حاضر بر اساس اطلاعات دریافت شده، سر شروع به کار می کند.

من به بافتن عروسک مانند یک بازیگر برای یک نقش کوک می شوم. یعنی مشتری را روانشناس هم خواهید شناخت. نکته اصلی این است که با او ارتباط برقرار کنید؟.

خانواده بسیار حمایت می کنند که من از او بسیار سپاسگزارم. دخترم هم وقتی خیلی جوان بود شروع به بافتن کرد. سپس او آرام شد – او بیشتر به بافتن بافته ها علاقه داشت.

اما خواهرزاده من با لذت بافتنی می کند. ویکا هشت سال و نیم است. او اولین بار در هفت سالگی از او خواست که به او نشان دهند چگونه بافتنی کند. بعد فکر کردم برای او خیلی زود است.