بررسی کاربرد و مزایای پمپ آب شناور در مصارف صنعتی

پمپ های شناور به جلوگیری از مشکلات حفره شدن پمپ کمک می کنند، این همان چیزی است که وقتی پمپ شروع به تشکیل حباب های بخار می کند و از عملکرد صحیح پمپ آب شما جلوگیری می کند.

از آنجایی که این پمپ ها کاملاً در زیر آب هستند، از ایجاد حفره پمپ آب خانگی ایرانی جلوگیری می شود و پمپ آب شما می تواند بدون وقفه کار کند.

در حالی که پمپ‌های شناور اغلب قابل تشخیص‌ترین پمپ‌های شناور هستند، اما تنها زمانی نیستند که از این نوع پمپ آب پنتاکس استفاده می‌شود، اغلب، پمپ شناور برای تصفیه آب و کاربردهای نفتی و همچنین استفاده گسترده در سایت‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

سایر کاربردهای پمپ های آب شناور عبارتند از: چاه های عمیق، مناطقی که پمپاژ آرام لازم است، کاربردهایی که پمپ آب نیم اسب در آن موتور پمپ سنتی ممکن است توسط آب آلوده آسیب ببیند، مکان هایی با فضای محدود، عملیات کشاورزی و مناطق مستعد سیل.

با این حال، شما می خواهید از پمپ های آب شناور در این شرایط اجتناب کنید: محیط های بسیار خورنده، دمای مایع بیش از حد بالا، شرایط مایع بسیار ساینده و اگر سیال حاوی مواد جامد یا آلاینده هایی با قطر بیش از حد باشد.

پمپ های آب شناور برای کاربردهایی که نیاز به پمپاژ آب با پمپ آب صنعتی کشاورزی از اعماق بیشتر از 25 فوت یا بیشتر دارند، از پمپ های گریز از مرکز موتور و الکتریکی موثرتر هستند.

بالابر مکش پمپ گریز از مرکز موتور یا الکتریکی حداکثر 25-28 فوت است، در حالی که یک پمپ آب شناور قادر است مایعات را به صورت عمودی به نقطه تخلیه با هد 50 و حتی تا 150 فوت فشار دهد.

  • منابع:
    1. Water Pump How To Information
  • تبلیغات: 
    1. معماری که با گالن برج بلند دوقلو ساخت!
    2. نکاتی که باید در مورد اسپرت کردن خودرو بدانید!!
    3. 5 روشی که شما می توانید با مرفه کامل زندگی کنید
    4. زندانی در جزیره قشم که میله هایش از نخ پلی استر است.