به کارگیری مبلمان مناسب، مشکلات زیست محیطی را کاهش داد

مشکلات زیست محیطی مرتبط با مصرف مبلمان اداری نیاز به استفاده کارآمدتر از مبلمان اداری دارد که می تواند انتشار گازهای گلخانه ای و حجم زباله را کاهش دهد.

نویسنده فرصت ها و مبل با قیمت ۵ میلیون موانع اجرای PSS برای مبلمان اداری را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، این مقاله امکاناتی را برای غلبه بر این موانع شناسایی می کند.

این مقاله بر اساس مصاحبه با تولیدکنندگان، مشتریان و کارشناسان اروپایی مبلمان اداری است که با یک سناریوی PSS که بر اساس ادبیات توسعه داده شده بود، مواجه شدند.

نویسنده نتیجه می گیرد متن تشکر مشتری از فروشنده که اجرای عملی سناریوی توسعه یافته PSS احتمالاً به موفقیت زیادی در شرایط فعلی بازار منجر نخواهد شد و پیشنهاد می کند که چگونه سناریوی PSS را می توان برای ارائه مزایای زیست محیطی و ارائه مدل های تجاری جایگزین به تولیدکنندگان تنظیم کرد.

استراتژی‌های تمدید طول عمر محصول و ساخت مجدد برای مبلمان اداری مستعمل در ادبیات به عنوان گزینه‌های امیدوارکننده برای بستن حلقه‌های مواد در صنعت مبلمان اداری شناسایی شده‌اند.

یکی از موانع در رابطه با استراتژی های گوشواره طلا افزایش طول عمر محصول، مانند خدمات تعمیر و نگهداری، این است که فرصت های تجاری تولیدکننده برای فروش بیشتر مبلمان جدید را کاهش می دهد.

برخی از نویسندگان، برای مثال مفهوم سیستم های محصول-خدمات (PSS) را به عنوان یک مدل کسب و کار پیشنهاد کرده اند که می تواند موفقیت تجاری شرکت ها را از مقدار محصولات فروخته شده جدا کند.

برخی از تولیدکنندگان لیوان یکبار مصرف قهوه مبلمان اداری در اروپا استراتژی های تجاری خود را با نگرانی های زیست محیطی تنظیم کرده اند و ملاحظات زیست محیطی را در دستورالعمل های طراحی خود گنجانده اند.

مشکل مبلمان اداری سازگار با محیط زیست و عمر طولانی این است که عمدتاً در محدوده قیمت بالایی عرضه می شود. فروش مبلمان بادوام نیز منجر به کاهش حجم فروش می شود، زیرا مشتریان نیازی به تعویض مکرر مبلمان ندارند.

  • منابع:
    1. Product-service systems for office furniture: barriers and opportunities on the European market
  • تبلیغات: 
    1. این مزایا ارزش قیمت بالای آن را دارد و منابع معتبر زیادی برای جیوه
    2. قهوه برای افزایش متابولیسم و کاهش احساس گرسنگی
    3. مراحل تمیز کردن گوشواره های طلای ظریف
    4. مزایای ایجاد فاکتورهای فروش دیجیتال