تجویز مصرف لوبیا چیتی شیراز برای درمان سنگ کلیه توسط پزشک

برخی افراد، حتی بدون بیماری مانند IBS، ممکن است متوجه شوند که خوردن لوبیا باعث سوء هاضمه یا گاز معده می شود. اگر به آنها حساس هستید، ممکن است بخواهید از لوبیا چیتی کم استفاده کنید.

یسعی کنید آنها را با کمی کلپ بپزید. برخی دریافته اند که جلبک دریایی می تواند به کاهش گاز ناشی از لوبیا کمک کند. لوبیا چیتی خود انواعی از لوبیا معمولی، نوعی حبوبات است.

آنها در چند رقم مختلف وجود دارند، اما معمولاً آنها را فقط به عنوان لوبیا چیتی می بینید. ممکن است بتوانید آنها را تازه در بخش محصولات پیدا کنید.

لوبیا چیتی شیراز تازه باید قبل از پختن پوست کنده شود. با این حال، معمولاً آنها را به صورت خشک یا کنسرو می‌خرید. کنسرو لوبیا چیتی یا کامل یا سرخ شده است.

بسیاری از تولیدکنندگان محبوب غذای مکزیکی لوبیاهای سرخ شده را در انواع مختلف درست می کنند. اگر به دنبال کاهش مصرف چربی یا سدیم خود هستید، قبل از خرید، برچسب حقایق تغذیه را بررسی کنید.

معمولاً برای تهیه لوبیا سرخ شده از نمک و چربی استفاده می شود. وقتی آنها بهترین هستند. لوبیا چیتی خشک و کنسرو شده در تمام طول سال موجود است.

هنگام خرید حبوبات، به دنبال لوبیای ترک نخورده باشید که در معرض گرد و غبار یا رطوبت قرار نگرفته اند. شما می توانید لوبیا خشک را در ظروف از پیش بسته بندی شده خریداری کنید.

اما بسیاری از فروشگاه ها لوبیا چیتی را به صورت عمده نیز می فروشند، بنابراین می توانید فقط مقدار مورد نیاز خود را خریداری کنید، اغلب با تخفیف جزئی.

لوبیای خشک را در ظرفی دربسته در انباری یا جای خنک و تاریک دیگری نگهداری کنید. اگر به درستی نگهداری شود، حبوبات باید تا 12 ماه خوب بمانند. اگر لوبیا چیتی را بپزید، وقتی در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می شوند، حدود سه روز تازه می مانند.