تقطیر سرکه سفید ترد و شفاف از غلات

سرکه سفید رایج ترین نوع سرکه است و به احتمال زیاد در حال حاضر در آشپزخانه شما وجود دارد. طعم تند و بوی قوی ارائه می دهد و آن را به یکی از متمایزترین انواع سرکه در این لیست تبدیل می کند. این به این دلیل است که سرکه سفید از غلات تقطیر می شود که منجر به یک محصول ترد و شفاف می شود.

سرکه سفید عطر و طعم قوی دارد، بنابراین بهتر است از آن در دوزهای کوچک برای افزودن طعم اسیدی به دستور العمل ها استفاده شود. این ماده نگهدارنده رایج است و می توان از آن برای ترشی غذا استفاده کرد.

سرکه مقطر همچنین می تواند در کاربردهای پخت برای ایجاد خمیر (برآمدگی) کیک ها و کیک ها استفاده شود. سرکه سفید و قیمت سرکه سیب طبیعی در اصفهان یک پاک کننده موثر برای سطوح و ظروف است و می توان از آن در قهوه ساز خود برای از بین بردن رسوب استفاده کرد.

2. سرکه سیب

سرکه سیب دومین نوع رایج سرکه در لیست ما است. با افزودن باکتری و مخمر به سیب های له شده و صاف شده ساخته می شود. قندهای اضافه شده و قندهای طبیعی توسط باکتری ها و مخمرها مصرف می شوند و اتانول تولید می کنند. اتانول برای بار دوم تخمیر می شود تا اسید استیک تولید کند، ترکیبی که به سرکه طعم ترش می دهد.

سرکه سیب رنگ طلایی دارد و می توان از آن برای افزودن طعم ترش و میوه ای لطیف به مارینادها، سس های سالاد، سالاد کلم و چاتنی استفاده کرد.

سرکه سیب در مقابل سرکه سفید

سرکه سیب با سرکه سفید متفاوت است زیرا طعم شیرین و میوه ای سیب را حفظ می کند. سرکه سفید و قیمت سرکه یک و یک قوی تر از سیب سیب با درصد اسید استیک بالاتر است.

وقتی می خواهید به سس ها و سس های سالاد طعم بدهید، سرکه سیب را به دست آورید. هنگامی که می خواهید غذاها را ترشی کنید یا بدون ایجاد طعم اضافی، اسیدیته را اضافه کنید، سرکه سفید مقطر را انتخاب کنید.

  • منابع:
    1. Types of Vinegar
  • تبلیغات: 
    1. نتایج هیجان انگیزی که نوعی صابون بر روی هوش انسان دارد
    2. سقف کشسانی که در زمان وقوع حوادث آلارم می نوازد!
    3. کاهش اشتها با استفاده از آویشن
    4. استفاده از براده طلا در کاشی و سرامیک!