دختری از چسب صنعتی رزین به عنوان چسب بینی استفاده کرد

بهترین مواد برای ساخت چسب صنعتی رزین محسوب می شوند. حلال های آلی: از نفت و مشتقات آن مانند پلی استایرن ساخته می شوند. صنعت چسب بیش از یک روش در صنعت چسب وجود دارد و به راحتی می توان آن را در منزل اجرا کرد .

چسب در یک ظرف تمیز قرار می گیرد و محکم بسته می شود. چسب نشاسته مواد این چسب در یک و نیم پیمانه آب، دو قاشق غذاخوری نشاسته، دو قاشق غذاخوری شربت ذرت و یک قاشق غذاخوری سرکه سفید خلاصه شده و به این ترتیب درست می شود.

نصف مقدار را با هم مخلوط کنید. آب با سرکه و شربت ذرت، سپس مخلوط را روی آتش بگذارید تا بجوشد. مقدار باقیمانده آب را بجوشانید و نشاسته را به آن اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط خامه ای به دست آید.

مخلوط نشاسته را به مخلوط شربت ذرت اضافه کنید و هم بزنید تا به جوش آید. مخلوط را بگذارید تا خنک شود، آن را در ظرف در بسته قرار دهید و حدود دو ماه در یخچال نگهداری کنید. چسب صنعتی: از مواد شیمیایی مانند پلی استر، اکریلیک، سیلیکون و اپوکسی تهیه می شود.

سیب زمینی ها را پوست بگیرید و به قطعات خیلی ریز خرد کنید. مقداری آب روی تکه های سیب زمینی ریخته و مواد را روی آتش می گذاریم تا سیب زمینی ها کاملا حل شوند. زاج را اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط صاف و شفافی به دست آید.

از این روش موارد زیر را انتخاب کردیم: چسب آرد در این روش به یک و نیم فنجان نیاز داریم. آرد گندم و یک فنجان آب و مراحل زیر را انجام دهید: آرد را در ظرفی پهن بریزید و با هم زدن به تدریج روی آن آب بریزید.

خمیر را با همزن سیمی هم بزنید تا خمیری منسجم و بدون گلوله به دست آید. این چسب بلافاصله پس از ساخت استفاده می شود و می توان آن را برای مدت بسیار کوتاهی در یخچال نگهداری کرد. چسب سیب زمینی این چسب با استفاده از یک فنجان سیب زمینی، سه لیوان آب و کمی زاج آسیاب شده به این ترتیب درست می شود.