دختری با سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری خود کشی کرد

این مقاله به یکی از موفقیت های عمده صادرات بریتانیا در قرن گذشته، سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری می پردازد. اقتصاد فرآیند تولید مسئولیت قابل توجهی را بر عهده شرکت ها برای پیش بینی تقاضا برای یک دهه آینده می گذارد.

تاریخ دشواری دستیابی به این هدف را با چرخه های واضح تولید بیش از حد و کم تولید نشان می دهد زیرا شرکت ها تلاش می کنند سبد سهام خود را تنظیم کنند.

به محض اینکه رهبری برای تشویق رویکرد استراتژیک تر به چرخه سهام ظاهر شد، نیروهای بازار برخی از شرکت ها را تشویق کردند تا در تعقیب اهداف جایگزین از رتبه خارج شوند.

با توجه به اینکه صنعت به دنبال ادغام های بزرگ اواخر دهه 1990 و 2000 تثبیت شده است، وسوسه انگیز است که فرض کنیم هوس های گذشته به پایان رسیده است.

با این حال، رکورد فعلی تولید و سطوح موجودی، قرار است این پیشنهاد را آزمایش کند زیرا فروش اسکاچ اکنون زیر سطح اوج سال 2011 است.

اسکاچ چیزی فراتر از یک ویسکی است. این بخشی از میراث و فرهنگ عامه اسکاتلند است. از آن به عنوان دارو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. به عنوان یک نوزاد، می تواند سرماخوردگی و آنفولانزا را از بین ببرد.

در فرنی، می تواند سرمای سرد زمستان های اسکاتلند را از بین ببرد. حنجره را چرب می‌کند و به مهمانی‌ها کمک می‌کند تا تاب بخورند.»
اینها سخنان بیل واکر نماینده مجلس در سال 1987، هنگام قرائت لایحه اسکاتلندی در پارلمان بریتانیا است .

زبان احساسی نماینده ای از اسکاتلند بیش از قدرت طبیعی احساس نسبت به یک محصول اسکاتلندی که 3.95 میلیارد پوند به تراز تجاری بریتانیا کمک می کند، برجسته می کند.

این صنعت از سوی پیشنهادات کمیسیون اروپا برای تعریف استاندارد ویسکی در سراسر اروپا (املای رایج برای دسته ایرلندی و آمریکایی) مورد حمله قرار گرفت.

این پیشنهاد تهدیدی برای تضعیف تلاش چندین دهه برای ایجاد اسکاتلندی به عنوان برترین رده مقطر است که توسط قانون از نظر جغرافیایی و فرآیند تولید محافظت می شود.