رب گوجه رضایت که می تواند در به دام انداختن موش ها کار ساز باشد

گوجه فرنگی محصولی ارزشمند و مفید برای سلامتی و همچنین رب گوجه رضایت تهیه شده از آن است. پس فقط سلیقه نیست. نکته اصلی در گوجه فرنگی توانایی آنها در حفظ مواد مفید در طول عملیات حرارتی است. و رب گوجه‌فرنگی که پس از این درمان به دست می‌آید، بسیار بیشتر از این مواد را غلیظ می‌کند.

برای به دست آوردن رب گوجه فرنگی از گوجه فرنگی رسیده با کیفیت بالا، پوست آن را جدا می کنند، آنها را خرد کرده و می جوشانند. بستگی به این دارد که مایع چقدر تبخیر شده باشد، گوجه فرنگی با دانه ها خرد شده باشد یا نه، نتیجه چیست.

گوجه فرنگی سبزیجات بسیار آبدار است، با این حال، حتی در آنها، حتی به مقدار کم، مواد خشک مفید و ضروری برای یک فرد، به شکل پروتئین، پکتین، فیبر، گلوکز و فروکتوز موجود است. در رب گوجه فرنگی، پس از فرآوری، مقدار این مواد به حداقل 25٪ و در بهترین رب تا 40٪ افزایش می یابد. محتوای کالری چنین خمیری 5 برابر بیشتر از ماده اولیه گوجه فرنگی است.

رب گوجه فرنگی نباید حاوی چیزی غیر از گوجه فرنگی باشد. اگرچه ماکارونی نیز وجود دارد که در آن نمک اضافه می شود. ماکارونی به درستی تهیه شده حاوی باکتری، هاگ کپک نیست – استریل است، بنابراین برای مدت طولانی ذخیره می شود.

پس از باز کردن شیشه، حتی اگر در یخچال باشد، بعد از مدتی کپک در آن ظاهر می شود – اما چون مواد نگهدارنده در آن وجود ندارد و میکروارگانیسم ها به سرعت شروع به رشد می کنند. یک راه آسان برای جلوگیری از این وجود دارد.

روغن نباتی را روی ماکارونی، در یک لایه کوچک بریزید – این باعث نجات آن می شود. به همین دلیل است که خرید کوزه های نه بزرگ بلکه کوچک راحت است: آنها حاوی ماکارونی برای 1-2 ظرف هستند.آیا درست است که رب گوجه فرنگی سالم تر از گوجه فرنگی تازه است و اگر به طور کامل سس گوجه فرنگی را با آن جایگزین کنید چه اتفاقی می افتد؟