صابون نمک دکتر خوش رج موجب لاغری صورت می شود

اگر صابون نمک دکتر خوش رج باشد، مالیات بر ارزش افزوده را تخفیف می دهد. فقط وجود ماده ضدعفونی کننده اجازه عمل ویروس کشی را می دهد که طبق قانون مورد نیاز است.

هیچ گونه معافیتی برای فروش محصولات برای اهداف آرایشی یا غذایی در نظر نمی گیرد. ضدعفونی کننده دست نقل و انتقال صابون های معمولی «توالت» را نمی توان در زمره کالاهایی که از رژیم مطلوب مالیات بر ارزش افزوده بهره مند می شوند.

بار دیگر روشن کرد که کدام مواد شوینده می توانند از معافیت مالیات بر ارزش افزوده تا 31 دسامبر 2020 و نرخ کاهش یافته از اول ژانویه 2021 بهره مند شوند.

تصریح کرد که قانونگذار با عبارت «شوینده‌های ضدعفونی‌کننده دست» می‌خواهد صرفاً به محصولات دستی با قدرت ضدعفونی‌کننده و به‌ویژه بیوسیدها یا کمک‌های پزشکی-جراحی، بدون توجه به اندازه بسته‌بندی اشاره کند.

در حالی که شوینده های ساده ای که عمل ضدعفونی کننده ای انجام نمی دهند. در خاتمه، محصولات آرایشی بهداشتی برای نظافت و بهداشت فردی مانند صابون های توالت و محصولات مشابه که توسط شرکت متقاضی به بازار عرضه می شود.

صابون یک ترکیب شیمیایی است که از نوع خاصی از چربی یعنی تری گلیسیرید ساخته می شود. مولکول های آن یادآور مدفوع سه پا هستند. نشیمنگاه از گلیسرول ساخته شده است.

که سه پایه تشکیل شده از اسیدهای چرب روی آن پیوند زده می شود. برای به دست آوردن آن واکنشی به نام صابونی شدن صورت می گیرد.

به دلیل قلیائیت قوی محلول، تری گلیسیرید به یون های منفی اسیدهای چرب و گلیسرول تجزیه می شود. حتی پایه استفاده شده دو گونه یونی، یکی با بار مثبت و دیگری با بار منفی تجزیه می شود.

هر یک از اسیدهای چرب آزاد شده، با داشتن بار منفی، به سمت یک اتم از گونه های یون مثبت در این مورد، سدیم، جذب می شود و نمک تشکیل می دهد.