فلفل سفید کیلویی پسر جوانی را نابینا کرد

با این حال، تلفات سالانه فلفل سفید کیلویی 40 درصد برآورد شده است. بسته به مراحل رسیدن و ظرفیت سنتز کلروفیل ها یا کاروتنوئیدها می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد.

فلفل دلمه ای علاوه بر داشتن طعمی عجیب، منبع مهمی از ویتامین ها (پروویتامین A، E و C) و ترکیبات فعال زیستی مختلف (ترکیبات فنلی و کاروتنوئیدها) است که برای سلامت مصرف کنندگان مفید است.

علاوه بر این، شواهد علمی نشان می دهد که ترکیبات زیست فعال استخراج شده از فلفل دلمه ای دارای اثرات ضد التهابی، ضد دیابتی، ضد میکروبی و تعدیل کننده سیستم ایمنی هستند.

این بررسی اطلاعات مربوط به مشخصات فیتوشیمیایی میوه های فلفل دلمه ای و خواص بیولوژیکی مرتبط با آنها را به عنوان جایگزینی برای ارزش گذاری مجدد تلفات و ضایعات فلفل دلمه ای برای کاربردهای غذایی، آرایشی و دارویی، خلاصه و مورد بحث قرار می دهد.

جموعه‌ای از فرآیندهای مربوط به اقتصاد زیستی با فناوری‌هایی نشان داده می‌شود که ارزش‌گذاری زیست توده از زباله را امکان‌پذیر می‌سازد. این نیز رویکرد اقتصاد دایره ای را برجسته می کند.

زباله‌های زیستی می‌توانند از منابع مختلفی از جمله زباله‌های کشاورزی و مواد غذایی، زباله‌های زیستی ناشی از سایر فرآیندهای زیستی و زباله‌های زیستی ناشی از محصولات غیر زیستی مانند زباله‌های آلی شهری و فاضلاب به دست آیند.

استفاده از زباله‌های زیستی هنوز به دلیل کمبود اطلاعات در مورد در دسترس بودن زباله‌های زیستی و فقدان رویکردهای مدولار یکپارچه و توسعه فناوری، و همچنین محدودیت‌های قانونی مانع می‌شود.

به گفته کمیسیون اروپا برخی از زمینه های اصلی مورد علاقه برای اطمینان از اقتصاد دایره ای عبارتند از: شیوه های در نظر گرفته شده توسط اسمیت و همکاران.

را می توان به مواردی تقسیم کرد که بر زمین، زنجیره ارزش و مدیریت ریسک تکیه دارند. تغییر رژیم غذایی و شیوه‌های کاهش ضایعات می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای اقدامات کاهشی برای کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوا ایجاد کند.