قابلمه کاسیو ۸ پارچه موجب آتش سوزی در خانه شد

به طور تصادفی قابلمه کاسیو ۸ پارچه شما سوخته است؟ این ترفند را امتحان کنید: قابلمه را با آب پر کنید و یک ورقه خشک کن بریزید. اجازه دهید تابه نیم ساعت خیس بخورد و ورقه را بردارید تا مالش دهید.

اگر آن را برای مدت طولانی روی آن بگذارید، ممکن است ظرف شما زنگ زده و باعث تغییر رنگ شود. چگونه قابلمه های سرامیکی را تمیز کنیم؟

به راحتی با یک اسفنج نرم و آب و صابون تمیز می شوند، اما به یاد داشته باشید که قبل از شستشو اجازه دهید تابه کاملا خنک شود. لکه های سرسخت آب صابون را بجوشانید، سپس به آرامی با یک اسفنج یا برس غیر ساینده ساییده کنید.

اما می تواند خراش دهد، بنابراین هرگز نباید از پشم فولادی یا پاک کننده های ساینده برای شستن قابلمه های سرامیکی استفاده کنید. برای غذاهای سوخته، قابلمه را با آب و 1/4 فنجان جوش شیرین پر کنید.

آن را روی شعله برگردانید و اجازه دهید مخلوط به مدت 10 دقیقه بجوشد. سپس آن را با آب و صابون بشویید. از ماشین ظرفشویی دوری کنید! آب داغ و مواد شوینده قوی در ماشین ظرفشویی شما می تواند به پوشش نچسب آسیب برساند.

قابلمه های آلومینیومی را با آب و صابون بشویید. بهتر است، اگر از ورقه پخت آلومینیومی استفاده می کنید، قبل از پخت آن را با فویل آلومینیومی یا کاغذ روغنی بپوشانید تا در زمان تمیز کردن صرفه جویی شود.

سطح آسیب دیده را با نصف لیمو بمالید. چند دقیقه ماساژ دهید تا ماهیتابه دوباره براق شود. اگر با وجود همه چیز در قابلمه باقی مانده بود، آن را با سرکه گرم کنید و این کار را تکرار کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه روغن قابلمه را تمیز کنید و آن را شبیه نو کنید، باید ثابت باشید و یک سری دستورالعمل ها را دنبال کنید تا همیشه آنها را در شرایط خوبی نگه دارید و از جمع شدن کثیفی جلوگیری کنید.