قالب نرده سنگی موجب ضربه مغزی جوانی شد

گاهی اوقات آن تاریخ می تواند زشت باشد. قالب نرده های سنگی خشک کنتاکی اغلب “نرده های سنگی ” نامیده می شوند، زیرا بسیاری از آنها توسط بردگان آفریقایی آمریکایی که در مزارع کار می کردند ساخته شده اند.

خاطرات دوران کودکی من از قالب نرده سنگی زیبا در اطراف دهکده ای دورافتاده در یورکشایر دیلز زمانی که متوجه شدم که آنها نیز تا حدی توسط برده ها ساخته شده اند، خراب شد.

یک بارون شکر جامائیکایی آنها را در قرن هجدهم به انگلستان آورده بود و آنها را برای هفته‌ها با حداقل امکانات برای ساختن نرده ها بر روی تپه‌ها فرستاد. بسیاری از غلامان در آنجا مردند.

خوشبختانه، بسیاری از قالب نرده های سنگی سابقه ای خوش خیم دارند. یکی از جذابیت های آنها این است که درباره امیدها و انتظارات مردمی که آنها را ساخته اند به ما می گویند.

ساخت یک نرده سنگی خشک به زمان و مهارت بیشتری نسبت به سایر اشکال محصور نیاز دارد، اما می توان به ماندگاری بیشتر آن بستگی داشت.

هر یک نشان دهنده سرمایه گذاری انسانی در آینده به عنوان تلاش قهرمانانه برای ساختن چیزی است که چشم انداز را تعریف می کند و از زمین برای نسل ها محافظت می کند.

از آنجایی که منشأ سنگ تراشی به عنوان یک صنعت مردمی است، هر کجا که نگاه کنید با تفاوت های مشابه در اصطلاح، رویکردهای متفاوتی وجود دارد.

برخی از مردم می گویندقالب نرده در حالی که دیگران می گویند حصار، هر دو از آنچه برخی سنگ و برخی دیگر سنگ می نامند ساخته شده اند. در اینجا چند تغییر از اصطلاحات رایج آورده شده است.

قاب ها همان فریم های خمیری هستند. برای فونداسیون، پایه یا فوتر وجود دارد. بسته بندی یا قلب، مقابله، کوپ و تاپ وجود دارد در حالی که گذرگاه ها و تای-راک ها قابل تعویض هستند.

اصول مشترکی برای انواع نرده ها وجود دارد و نرده هایی که آنها را ندارند، ریزش آنها تضمین شده است. این مقطع از یک قالب نرده نکات کلیدی را نشان می دهد.