قهوه عربیکا برزیل موجب اختلاف بین دو قاره اروپا و امریکا شد

در پرس های قهوه استفاده می شود. قهوه عربیکا برزیل بدون کافئین، این گزینه برای کسانی است که عوارض جانبی ناخوشایند کافئین را تجربه می کنند. دو روش رایج برای حذف کافئین از قهوه استفاده از حلال های شیمیایی یا گاز دی اکسید کربن است.

هر دو روی لوبیای بخارپز یا خیس شده اعمال می شوند و سپس اجازه داده می شود تا خشک شوند. حلال ها به کافئین متصل می شوند و هنگامی که دانه ها شسته و/یا خشک می شوند، هر دو تبخیر می شوند.

طبق مقررات ایالات متحده، حداقل 97 درصد از کافئین باید برای حمل برچسب بدون کافئین حذف شود، بنابراین ممکن است مقدار کمی از کافئین باقی مانده باشد. هر دو روش ممکن است باعث از بین رفتن طعم شوند.

زیرا سایر مواد شیمیایی طبیعی موجود در دانه‌های قهوه که طعم و رایحه منحصر به فرد خود را ایجاد می‌کنند ممکن است در طول پردازش از بین بروند. مراقب کالری های پنهان در نوشیدنی های قهوه باشید.

آنها در حرارت بالا برشته می شوند تا یک تغییر شیمیایی ایجاد کنند که عطر و طعم غنی را که ما با قهوه مرتبط می کنیم آزاد می کند. سپس آنها را سرد کرده و برای دم کردن آسیاب می کنند. سطوح برشته شدن از روشن تا متوسط تا تیره متغیر است.

هر چه کباب روشن تر باشد رنگ و طعم برشته روشن تر و اسیدیته آن بیشتر می شود. کباب تیره یک لوبیا سیاه با اسیدیته کم و طعم برشته تلخ تولید می کند. کباب محبوب فرانسوی متوسط تاریک است.

آسیاب متوسط رایج ترین و مورد استفاده برای قهوه سازهای قطره ای خودکار است. آسیاب ریز برای طعم های عمیق تر مانند اسپرسو که روغن ها را آزاد می کند و آسیاب درشت
استورزیرا گیاه عربیکا به محیط حساس است.

به سایه، رطوبت و دمای ثابت بین 60 تا 75 درجه فارنهایت نیاز دارد. رشد گیاه قهوه روبوستا مقرون به صرفه تر است زیرا در برابر بیماری مقاوم است و در دمای وسیع تری بین 65 تا 97 درجه فارنهایت زنده می ماند.