مردی در حال دزدیدن الکتروپمپ خانگی در باتلاق گیر کرد

واحدهای عرضه‌شده قادر به تحویل 11 متر مکعب در ساعت در 22 متر هد هستند، همچنین چند مهر و موم مکانیکی یدکی را به مشتری ارائه کردیم.

واشرها و یاتاقان ها باید به دلیل فرسودگی هر یک از قطعات را تعویض کنند. اینها راه حل ایده آلی برای مشتری ما به دلیل طراحی جفت شده طولانی آنها بود.

اپراتور می تواند بدون نیاز به برداشتن موتور به اجزای داخل هد پمپ دسترسی داشته باشد، علاوه بر این طراحی عقب نشینی به این معنی است که اپراتور می تواند موتور را در حالی که انتهای مرطوب باقی می ماند خارج کند.

سیگنالی به الکتروپمپ خانگی ارسال می شود که به موتور می گوید که متوقف شود، زنگ هشدار به اپراتورهای مربوطه ارسال می شود و پمپ از آسیب های غیرضروری نجات می یابد.

بدون این هشدار، پمپ به کار خود ادامه می‌دهد، روان‌کننده را به خط می‌فرستد، مقادیر بیشتری از اسید هیدروکلریک به محیط می‌ریزد، فرآیند کلی از منابع محروم می‌شود.

انرژی هدر می‌رود، کار غیرضروری صرف می‌شود، آسیب وارد می‌شود و در و در. فکر می‌کنم همه ما موافق هستیم که افزودن این قابلیت هم از نظر استراتژیک و هم از نظر فنی هوشمندانه تلقی می‌شود.

استفاده از داده هایی است که مستقیماً به پمپ مربوط می شود تا نحوه عملکرد پمپ را تغییر دهد. به عنوان مثال، فرض کنید که در حال کارکردن یک پمپ پریستالتیک هستید و جریان دوز اسید کلریدریک را در یک مخزن آب اندازه گیری می کنید.

این “پمپ هوشمند” خاص دارای یک سنسور تماس سیال در داخل حفره پمپ بالای سطح روان کننده است. اگر شلنگ پمپ پاره شود، سطح سیال در داخل حفره شروع به افزایش می‌کند و حسگر را فعال می‌کند.

آن عبارات رایج قبلی را به خاطر دارید؟ اینجاست که شروع به هیجان انگیزتر شدن می کند. فناوری پیشرفته‌ای که در زیر چتر هوشمند قرار می‌گیرد جایی است که هوشمند واقعاً هوشمند می‌شود.

جایی که آینده کمی روشن‌تر می‌شود. اما ابتدا مروری بر اجزای این راه حل های هوشمند در سطح فارغ التحصیلی در اینترنت صنعتی اشیا  این سطح بالاتر از هوشمند، جدیدترین فناوری‌های محاسباتی، اتصال، جمع‌آوری داده و یکپارچه‌سازی را در خود جای داده است.

برای پمپ، مفهوم اتوماسیون صنعتی را می گیرد و برنامه نویسی و اطلاعات را دوچندان می کند. به عنوان مثال، فرض کنید یک سری پمپ وجود دارد که به طور مداوم یک کوره قوس الکتریکی بزرگ را با مقادیر زیادی آب تامین می کند.