مرکز خرید مایع ظرفشویی 900 گرمی

برای خرید شوینده صورت لدورا مناسب بهتر است به مراکز خرید معتبر مراجعه نماییم تا محصولی که تهیه می کنیم دارای قابلیت های مورد نظر خود باشد.

خرید مایع ظرفشویی

خصوصیات یک مایع ظرفشویی مورد پسند

کلیه مایع دستشویی طبیعی برای پاک کردن لکه ها و کثیفی های ظروف از جمله: لیوان، قاشق، چنگال، قابلمه و … مورد استفاده قرار می گیرد. در مایعات ظرفشویی ماده ای به کار می رود تا بتواند باقی مانده های غذاها را پاک کند و چربی های مانده ته ظروف را از بین ببرد.

خصوصیات یک مایع ظرفشویی مناسب به قرار زیر است:

  • مایع ظرف شویی از بوی خوشی برخوردار باشد.
  • مایع ظرفشویی ای را انتخاب نماییم که وقتی با آب آن را تمیز می کنیم به راحتی پاک شود.
  • مایع ظرف شویی باید از مایعات درست شده باشد که پوست دست را نسوزاند.
  • مایع ظرفشویی باید قابلیت کف کردن بالایی داشته باشد.
  • مایع ظرفشویی مقرون به صرفه باشد.
  • بخوبی بتواند لکه ها و کثیفی های ظروف گوناگون را به راحتی پاک کند.

خرید مایع ظرفشویی

خرید یک مایع ظرفشویی مناسب

برای خرید یک مایع ظرفشویی مناسب باید توجه داشته باشیم که چه نوع پاک کننده ای نیاز است. در خرید مایع ظرفشویی باید به اندازه، حجم، نوع پاک کنندگی، نوع رایحه و مقدار آن توجه داشته باشیم.

اگر در خانه ای زندگی می کنیم که تعداد افراد آن زیاد است باید از مایع ظرفشویی با حجم بالا یا گالنی استفاده نماییم و اگر تعداد افراد در منزل کم است بهتر از از مایعات کم تری با حجم حدود 900 گرم استفاده نماییم.

صادرات مایع ظرفشویی

مدیران کارخانه های محصولات شوینده ایران اذعان می دارند که ماهانه حدود 80 تن مواد شوینده را به کشور همسایه افغانستان صادر کنند و با این کار در برابر رقبای خارجی و داخلی از جایگاه ویژه ای برخوردارند. این که ما بتوانیم در سایر محصولات داخلی خود در دنیا حرف اول را بزنیم و محصولات خود را به خاور میانه و کشورهای اروپایی صادر کنیم کار سختی نیست و نیاز به یک فکر و فناوری به روز و نو می خواهد و بس.

 

 

خرید مایع ظرفشویی

انواع مایع ظرفشویی با رایحه های مختلف

برای اینکه در شست و شوی ظروف با بوی خوش و احساسی مناسب مواجه شویم و بتوانیم ضمن شستن و پاکیزه کردن آن ها از بوی مطبوع لذت ببریم؛ بهتر است پاک کننده هایی با رایحه ای مناسب انتخاب کنیم رایحه هایی که دوست داریم مثل رایحه های هلو، سیب،نارگیل، موز و خیار.