مصرف خرما خشک شده موجب افزایش قد کودکان می شود

خرما خشک شده منبع طبیعی قند است. خرما بسیار شیرین است زیرا منبع فروکتوز است که نوعی قند طبیعی در میوه است. به دلیل داشتن مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هایی که دارد.

می تواند جایگزین سالمی برای شکر سفید در دستور العمل ها باشد. اگر نوار انرژی فقط با خرما شیرین شود، برچسب می تواند 0 گرم شکر اضافه شده را ذکر کند.

اگر از خرما برای شیرین کردن یک وعده غذایی یا دستور غذا استفاده می کنید، برخلاف سایر شیرین کننده ها مانند نیشکر، هیچ یک از بودجه قند اضافه شده روزانه خود را مصرف نکرده اید.

خرما انرژی را افزایش می دهد. فواید خرمای خشک در ذخایر بزرگ آهن آن نیز مشهود است. میزان بالای آهن و کربوهیدرات موجود در خرمای خشک می تواند سطح انرژی را در بدن افزایش دهد.

خرما سرشار از پتاسیم است که الکترولیت مورد نیاز بدن برای داشتن قلب سالم است همچنین پتاسیم به ساخت ماهیچه ها و پروتئین در بدن کمک می کند.

چگونه می توانید از فواید خرما بهره مند شوید؟ خرما را می توان مانند کشمش به صورت تازه یا خشک مصرف کرد. مردم همچنین می توانند با هدف بهره مندی از فواید خرما، آنها را به انواع غذاهای شیرین یا خوش طعم اضافه کنند.

خرمای شکم پر یکی از میان وعده های مورد علاقه بسیاری از افراد است. می توانید آن را با گردو، پنیر خامه ای یا پسته پر کنید. می توانید خرما را با خرد کردن خرما، برش دادن و جدا کردن دانه های آن به سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید.

می توانید خرما را با نوع دیگری از میوه مخلوط کنید تا از شیرینی طبیعی و ارزش غذایی آن به طور همزمان بهره ببرید. مردم می توانند خرما را با مغزها، زغال اخته، جو دو سر، تکه های نارگیل یا مواد مختلف دیگر مخلوط کنند.