مصرف سیب سبز خارجی باعث سفیدی پوست می شود

سیب سبز خارجی با رنگ روشن ترد یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان است. سیب در سرتاسر جهان کشت می شود و منشاء آن به آسیای مرکزی می رسد و سرشار از ویتامین C، فیبر، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مختلف است.

می توانید سیب را به عنوان یک میان وعده مستقل در وسط یک روز شلوغ میل کنید یا آن را به عنوان بخشی از سالاد، اسموتی، پای و دسر میل کنید. آنها هرگز شما را ناامید نخواهند کرد

سیب ها با توجه به کالری کمی که دارند کاملا سیر کننده هستند. مطالعات متعدد نشان داده اند که خوردن سیب می تواند فواید سلامتی مختلفی داشته باشد.

این مقاله نه تنها همه چیزهایی را که باید در مورد سیب بدانید را به شما می گوید، بلکه به چند سوال اساسی در مورد فواید آن برای سلامتی و موارد دیگر پاسخ می دهد.

یک سیب متوسط با قطر حدود 3 اینچ برابر با 1.5 فنجان میوه است و دارای مواد مغذی زیر است:

کالری – 95
فیبر – 4 گرم
کربوهیدرات – 25 گرم
پروتئین – 0.3 گرم
شکر – 10.4 گرم
چربی – 0.2 گرم
ویتامین C – 14 درصد از RDI (مصرف روزانه مرجع)
ویتامین K – 5 درصد از RDI
پتاسیم – 6 درصد از RDI
آب – 86 درصد
جدای از اینها، سیب با آنتی اکسیدان ها و ترکیبات فنلی نیز غنی شده است.

سیب

سیب یک میوه جادویی با فواید بی شماری برای سلامتی است که برخی از آنها عبارتند از: سیب جایگزین مسواک شما نخواهد شد، اما بلعیدن و جویدن یک سیب تولید بزاق در دهان را افزایش می دهد و پوسیدگی دندان ها و تعداد باکتری ها را کاهش می دهد.

سیب پر از فیبر محلول است که راز ثابت ماندن سطح گلوکز خون است. طبق یک مطالعه، افرادی که حداقل یک سیب در روز می‌خورند، 28 درصد کمتر از افرادی که سیب مصرف نمی‌کنند، به دیابت نوع 2 مبتلا می‌شوند.

تحقیقات اخیر مصرف بالای فیبر محلول را با رسوب آهسته تر پلاک های غنی از کلسترول در شریان ها مرتبط دانسته است.

ترکیبات فنلی موجود در پوست سیب مانند کورستین و اپی کاتچین از تجمع کلسترول در دیواره شریان ها جلوگیری می کند و در نتیجه به جریان طبیعی خون کمک می کند.

هنگامی که صفرا در کیسه صفرا به دلیل کلسترول اضافی جامد می شود، سنگ کیسه صفرا ایجاد می شود.

برای جلوگیری از سنگ کیسه صفرا، پزشکان رژیم غذایی پرفیبر را تجویز می کنند که شامل سیب است تا به شما در تنظیم وزن و سطح کلسترول کمک کند. سیب دارای محتوای فیبر بسیار بالایی است که یکی از بهترین انتخاب ها برای جلوگیری از سنگ کیسه صفرا است.