هودی دخترانه جدید دختری را روانه ی اروپا کرد

نیمی از شرکت‌کنندگان خود را سیاه‌پوست/آفریقایی-آمریکایی معرفی کردند. سطح تجربه در این زمینه از کمتر از یک سال تا 37 سال متغیر بود.

کودکان می‌توانند هودی دخترانه جدید برای گرما بیش از حد بپوشند. در حالی که اکثر شرکت‌کنندگان در حال حاضر با کودکان پیش‌دبستانی کار می‌کردند، 26 درصد گزارش کردند که عمدتاً با نوزادان و کودکان نوپا زیر 3 سال کار می‌کردند و بقیه عمدتاً با کودکان مدرسه‌ای کار می‌کردند.

اما دمای متوسط نیز مشکلاتی را در برخی از مراکز ایجاد کرد زیرا شرکت کنندگان اظهار داشتند که بسیاری از مراکز سیاست هایی دارند که کودک باید هر لایه لباسی را که والدین با آنها فرستاده است بپوشد.

برخی دیگر اظهار داشتند که والدینی که کت به همراه دارند به عنوان دستور ضمنی برای پوشیدن کت به فرزندشان تعبیر می کنند. بنابراین مشکل بعدی که بیشتر ذکر شد.

کفش های نامناسب، از جمله دمپایی و صندل و کفش هایی با کفی لغزنده بود. معلمان توضیح دادند که این کفش ها پشتیبانی کافی برای فعالیت های دویدن و کوهنوردی را فراهم نمی کند.

بررسی اعضا از طریق مصاحبه یک به یک با شرکت کنندگان و غیر شرکت کنندگان گروه های کانونی قبلی انجام شد. بررسی اعضا فرصتی را برای به دست آوردن اطلاعات جدیدی فراهم کرد.

ممکن است در یک محیط گروهی ارائه نشده باشد و ما را قادر می سازد تا اطلاعات جمع آوری شده قبلی را تأیید کنیم و همچنین تفسیر و تجزیه و تحلیل داده های خود را شفاف و متبلور کنیم.

در نهایت، مثلث‌بندی بیشتر جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های ما در یک روش برنامه‌ریزی نشده اتفاق افتاد: نتایج اولیه این مطالعه در یک نشست علمی در می 2008 گزارش شد و به صورت الکترونیکی در وبلاگ سلامتی در نیویورک تایمز پوشش داده شد.

همه 132 پست وبلاگ ارسال شده در عرض 1 هفته توسط نویسندگان بررسی شدند، اما هیچ موضوع یا نظر جدیدی که قبلاً توسط شرکت کنندگان در گروه تمرکز و مصاحبه ذکر نشده بود، نشان نداد.