والیبالیست معروف کشورمان که با استفاده از رمز موفقیتش ثروت خود را چند برابر کرد

یکی از والیبالیست های معروف کشورمان با استفاده از رمز موفقیتی که به دست آورده بود توانست ثروت خود را چند برابر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

گل یاس

برای زیبا سازی حیاطها و باغها و خیابانها از گل استفاده می ‌کند و یکی از گلهای زینتی موجود در بازار گل یاس است که بسیار قشنگ و فانتزی است و اکثر گلهای زینتی دارای بوی خوب نیستند.

سنگ گرانیت

تنوع زیادی در سرامیک و سنگ گرانیت وجود دارد که شما می توانید مشکی و جدید آن را برای زیبایی ساختمان خود تهیه کنید. انواع سنگهای تولید شده در ایران بسیار بالا است که در میان آن و یکی از بهترینها سنگ گرانیت می باشد.

میگو سنگی

پرخاصیت ترین جاندار آبزی که علاوه بر ارزش غذایی بالا، دارای طعم بسیار لذیذی است، میگو سنگی بوده که به صورت سوخاری، پفکی و کبابی طبخ می شود و مصرف کنندگان می توانند بر اساس میل و ذائقه ای که دارند، این محصولات را طبخ و از آن در رژیم غذایی خود استفاده نمایند.

سیب صادراتی

یکی از فعالیت هایی که در بازرگانی آراد در حال انجام است خرید و فروش سیب صادراتی است. سیب یکی از مهمترین محصولات استانهای غربی کشورمان است که برای صادرات به کشورهای ترکیه و عراق استفاده می شود و از سمت ترکیه به سایر کشورهای جهان صادر می شود. در صورتی که تمایل به فعالیت در زمینه صادرات و خرید و فروش سیب داشتید با مدیرگروه آراد در حوزه سیب تماس حاصل نمایید.