پسته کرمان موجب آتش سوزی در باغ پسته شد

پسته کرمان سرشار از ویتامین B6 است که برای سیستم عصبی بسیار مفید است. آمین ها مولکول های پیام رسان در سیستم عصبی هستند.

برای رشد آنها به اسیدهای آمینه نیاز دارند که به وجود ویتامین B6 در بدن بستگی دارد. این ویتامین غلافی به نام میلین را در اطراف رشته های عصبی تشکیل می دهد.

اطلاعات از طریق رشته های عصبی از یک عصب به عصب دیگر منتقل می شود. ویتامین B6 به ساخت چندین اسید آمینه کمک می کند که به انتقال تکانه های عصبی مناسب کمک می کند.

دژنراسیون ماکولا یک بیماری چشمی مرتبط با افزایش سن است که به آرامی بینایی چشم را کاهش می دهد و خواندن و عملکرد صحیح را برای بزرگسالان غیرممکن می کند.

همچنین باعث شد که او نتواند افراد را بشناسد. رادیکال های آزاد به سلول ها حمله کرده و آنها را از بین می برند و منجر به دژنراسیون ماکولا می شود.

لوتئین و زآگزانتین، دو آنتی اکسیدان موجود در پسته، با این رادیکال های آزاد مبارزه می کنند، آنها را از بین می برند و از آسیب سلولی جلوگیری می کنند و در نتیجه از دژنراسیون ماکولا جلوگیری می کنند.

ویتامین B6 برای یک سیستم ایمنی سالم بسیار مهم است. این به ساختن خون سالم و جریان خون در سراسر بدن کمک می کند.

ویتامین B6 که در پسته به وفور یافت می شود به افزایش میزان هموگلوبین خون کمک می کند. سپس مغز با این خون غنی از اکسیژن تامین می شود که باعث فعالیت بیشتر آن می شود.

غددی مانند طحال و تیموس با خون رسانی خوب و گلبول های سفید بیشتری برای مبارزه با عفونت، سالم تر می شوند و به درستی عمل می کنند.

ویتامین E برای پوست سالم و آنتی اکسیدان موجود در پسته بسیار مهم است. غشاهای سلولی پوست و غشاهای مخاطی را یکپارچه می کند.

از پوست در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت می کند، از بیماری های پوستی جلوگیری می کند و پوست را سالم تر و زیباتر می کند.