پودر لباسشویی امو ترکیه موجب پاره شدن لباس ها شد

خریداران موقت شروع به درخواست های اضافی در مورد کیفیت پودر لباسشویی امو ترکیه کردند. زمان هایی که همه چیز در سینی ماشین لباسشویی ریخته می شد، مدت هاست که در فراموشی فرو رفته است. امروزه، خریدار هوشمند می خواهد بداند چه چیزی می خرند.

آیا محصول به اندازه ای که تبلیغ می شود خوب است، چقدر سازگار با محیط زیست است و غیره. مقاله کوتاه ما به مواد شوینده لباسشویی یا به عبارت ساده تر ترکیب پودرهای لباسشویی اختصاص دارد که از آن خواهید فهمید که کدام اجزای پودر لباسشویی مسئول عملکرد سفید کننده، ضد عفونی کننده، چه کسی با آلودگی آلی است؟

سفید کننده های کلر، که زمانی محبوب شدند.مدت هاست که از بین رفته اند. ترکیبات سفید کننده مبتنی بر کلر برای سلامت انسان مضر هستند، بنابراین شوینده های لباسشویی مدرن حاوی یک جزء ایمن تر هستند.

سفید کننده اکسیژن اگر بهتر از سفید کننده کلر نباشد این کار را به خوبی انجام می دهد. هدف اصلی ماده سفید کننده در مواد شوینده لباسشویی، از بین بردن کثیفی و لکه های پارچه است. توجه داشته باشید که بیشترین بازده سفید کننده اکسیژن در دمای شستشو حداقل 80 درجه سانتی گراد به دست می آید.

اگر بر روی برچسب لباس نوشته شده است “شستشو با آب سرد” چه باید کرد؟ پیشرفت تکنولوژی پاسخ موثری به این سوال داده است: به اصطلاح، همچنین یک فعال کننده سفید کننده در دمای پایین آب است.

بر کسی پوشیده نیست که بینایی انسان به گونه ای تنظیم شده است که برای ما “سفید خالص” رنگی است که آبی می دهد. این برای سفیدی بصری است که یکی دیگر از اجزای پودر لباسشویی مسئول است – یک روشن کننده نوری که زردی را از پارچه حذف می کند و آن را به طرز خیره کننده ای سفید برفی می کند.

تمام پودرها حاوی سورفکتانت هایی هستند که کثیفی را از لباس ها پاک می کنند. با این حال، برخی از سورفکتانت ها می توانند آسیب جدی به بدن وارد کنند. پودرهای اکو، که فقط حاوی سورفکتانت های زیست تخریب پذیر هستند، به جلوگیری از این امر کمک می کنند.