پوشیدن روسری آکادمیک سنتی در بریتانیا و ایرلند دیده می شود

پوشیدن روسری آکادمیک سنتی است که در بسیاری از کالج ها و دانشگاه های کشورهای انگلیسی زبان و به ویژه در بریتانیا و ایرلند یافت می شود.

مجموعه ای از دو یا چند نوار رنگی به طور سنتی به عنوان بخشی از هویت بصری متمایز این مؤسسات استفاده می شود.

روسری ها معمولاً از پشم ساکسونی شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک ساخته می شوند و به طور سنتی 6 فوت (حدود 2 متر) طول دارند.

رنگ‌ها اغلب از رنگ‌های رسمی و یا رنگ‌های دانشگاهی مشتق شده‌اند و در لباس‌ها و نمادهای مختلف، از کراوات گرفته تا غنائم، استفاده می‌شوند، اما به‌ویژه در روسری‌های پشمی بلند زمستانی که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌پوشند.

برای نشان دادن غرور خود به نهادهای خود. برخی از دانشگاه ها برای یک لیتر چند لیوان است دانشکده های مختلف و حتی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد روسری های مختلفی دارند.

برخی ممکن است حتی یک روسری ترکیبی داشته باشند که یک طرف آن به رنگ های دانشگاه و سمت دیگر به رنگ های دانشکده و غیره باشد.

به طور سنتی، روسری‌های آکادمیک دارای گلدوزی دیگری مانند بازوها یا آرم نیستند، زیرا خطوط راه راه برای شناسایی منشأ و وابستگی روسری کافی است.

با این حال، در برخی از دانشگاه ها مانند کمبریج، روسری دوزی با بازوهای کالج کاور مبل سلطنتی معمول شده است. علاوه بر این، دانشگاه ها ممکن است هر چند وقت یکبار طرح و رنگ خود را تغییر دهند.

در برخی از دانشگاه ها علاوه بر روسری های دانشگاهی، چندین روسری غیر دانشگاهی نیز وجود دارد که معنای مشخصی دارند.

به عنوان مثال، افرادی که آموزش بستن روسری لاکچری در ورزش دانشگاه را نمایندگی می کنند، ممکن است بسته به سطح موفقیت خود، حق استفاده از روسری خاصی را داشته باشند، یا یک بخش دانشگاهی یا باشگاه ممکن است روسری خود را داشته باشد.

علاوه بر این، برخی از کالج‌ها و دانشگاه‌ها (به عنوان مثال) روسری‌های جداگانه‌ای برای باشگاه‌های ارشد مانند باشگاه‌های قایق‌شان دارند.

  • منابع:
    1. Academic scarf
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از عسل برای روغن کاری چرخ دوچرخه
    2. با این روش با روزی 2 ساعت کار میلیاردر شوید!
    3. تعیین اندازه انگشتر نامزدی و راه حل اندازه گیری و خرید آن
    4. سنگ فیروز سنگی با قدرت ماورایی