پیرمردی با لباس گرم زیر مردانه در مهمانی رسمی شرکت کرد

لباس گرم زیر مردانه برای گردشگری و فعالیت در فضای باز مناسب نیست. پارچه آن رطوبت را به خوبی جذب می کند، خواه عرق باشد یا نم نم باران، اما آن را در داخل الیاف نگه می دارد. به همین دلیل، پنبه برای مدت طولانی خشک می شود و پوست دائماً با مواد مرطوب در تماس است.

بنابراین، در باد یا در هوای خنک با لباس زیر نخی، به سرعت یخ خواهید زد. چگونه جوراب کوهنوردی (جوراب برای پیاده روی) انتخاب کنیم؟ به جای یک تی شرت حرارتی آستین بلند، می توانید یک پیراهن بگیرید.

مدل ها برای گردشگری تابستانی و سفر مناسب هستند. به عنوان یک قاعده، آنها در مجموعه شرکت های متخصص در ایجاد چیزهایی برای فعالیت های در فضای باز هستند. این پیراهن‌ها قوی‌تر، سبک‌تر، راحت‌تر و بهتر از پیراهن‌های فروشگاه‌های معمولی در برابر آفتاب محافظت می‌شوند.

پیراهن‌های نازک توریستی جایگزین لباس‌های زیر گرمایی در تابستان می‌شوند. پیراهن‌های فلانل ضخیم – اغلب در داخل برس زده می‌شوند – به عنوان یک لایه عایق شیک عمل می‌کنند و به عنوان جایگزینی برای پشم گوسفند عمل می‌کنند.

 

پلیورهای پشمی جایگزین پلیورهای پشمی سنگین گذشته هستند. آنها از نظر گرما کمتر از آنها نیستند، در حالی که سبک تر، پوشیدن راحت تر، سریع تر خشک شدن، مراقبت آسان تر و کندتر فرسوده شدن هستند.

در هوای گرم، گردشگران از پشم گوسفند به عنوان یک لایه عایق در پارکینگ ها یا در گردنه های کوهستانی مرتفع و یخچال ها استفاده می کنند. و در آب و هوای سرد، ژاکت پشمی لباس اصلی دویدن است.

در هوای خنک اما آرام، یک پشم گوسفند توریستی به لباس بیرونی اصلی تبدیل می شود. در هوای خنک، اما آرام، پشم‌های توریستی به لباس بیرونی اصلی تبدیل می‌شوند. برای پیاده روی یک ژاکت کافی است.

اگر هنوز یکی را در کمد لباس خود ندارید، همه کاره ترین ژاکت متوسط ​​وزن بدون کلاه را انتخاب کنید، که در آینده می توانید برای بیش از یک سال در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. اگر می خواهید همه چیز را با جزئیات بدانید.

وزن این سویشرت ها حدود 500 گرم است و کاملا گرم هستند. در دمای 15+ درجه سانتیگراد روی یک بیواک کاملاً راحت هستند و هنگام حرکت در زیر کوله پشتی حتی در +5 درجه سانتیگراد گرم است.