پیرمردی بعد از استفاده از سرنگ گاواژ به دیابت مبتلا شد

با استفاده از مدل‌های سرنگ گاواژ معیارهای اثر گزارش‌شده توسط نویسندگان مرور سیستماتیک، با فاصله اطمینان گزارش می‌کنیم.

ما هیچ تحلیل آماری اضافی انجام ندادیم. هنگامی که گزارش شد، مقادیر I2 همراه، که درصد تغییرات کل در بین مطالعات را توصیف می کند که به دلیل ناهمگونی است تا شانس، جمع آوری شد.

فرآیند جستجو و غربالگری در شکل خلاصه شده است. در مجموع  استناد از طریق جستجوهای مختلف پایگاه داده شناسایی شد. سه رکورد اضافی در لیست های مرجع مطالعات غربال شده شناسایی شد.

پس از حذف مورد تکراری، استناد به دست آوردیم که بر اساس عنوان و چکیده غربالگری شدند. ما نقل قول را حذف کردیم زیرا معیارهای ورود را نداشتند و 51 مورد باقیمانده متن کامل غربالگری شدند.

سی و پنج استناد بیشتر حذف شدند و دو گزارش غیرقابل دستیابی بودند. بنابراین، چهارده گزارش، مربوط به 13 مرور سیستماتیک، به‌عنوان دو رکورد به یک مطالعه اشاره شد.

در این انتشارات، سه گزارش از مؤسسات ملی/کمیته‌های خبره در ایالات متحده، انگلستان  و کانادا بود، در حالی که 10 مقاله معمولی بودند که در مجلات علمی منتشر می‌شدند.

تعداد پایگاه‌های اطلاعاتی جستجو شده در هر بررسی بین دو تا 15 متغیر بود که سه منبع متداول بودند. تاریخ آخرین جستجو بین متفاوت بود. از مطالعه موجود در این مرور، 200 مطالعه با معیارهای واجد شرایط بودن برای این مرور کلی مطابقت داشتند.

مطالعه منحصر به فرد مطابقت دارد. ما مجموعه کاملی از مطالعات را از چهار مرور وارد کردیم، زیرا در مرورهای باقی مانده حداقل یک مطالعه معیارهای واجد شرایط بودن ما را برآورده نکرد.

در حالی که در مطالعات وارد شده بین مرورها همپوشانی وجود داشت، اکثریت فقط در یک مرور وارد شدند. ما تنوع قابل توجهی در معیارهای استفاده شده توسط نویسندگان مرور برای تعریف و طبقه‌بندی طرح‌های مطالعه، و همچنین انواع طرح‌های مطالعات گنجانده شده یافتیم.