آلو بخارا قرمز کرمان موجب ناباروری در مردان می شود

آلو بخارا قرمز کرمان دارای فراوانی ترکیبات زیست فعال مانند اسیدهای فنولیک، آنتوسیانین ها، کاروتنوئیدها، مواد معدنی و پکتین ها است. برای چندین دهه، آلو در طب هندی به عنوان جزئی از داروهای طبیعی مورد استفاده در موارد لکوره، قاعدگی نامنظم و سقط جنین مورد استفاده قرار گرفته است

مواد مغذی موجود در آلو، ارزش غذایی و طعم آلو را تعیین می کند. آلو دارای فراوانی ترکیبات زیست فعال مانند اسیدهای فنولیک، آنتوسیانین ها، کاروتنوئیدها، مواد معدنی و پکتین ها است. آلو یک جزء ارزشمند از رژیم غذایی ما را تشکیل می دهد.

هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر ارزش غذایی. این میوه ها در حال تبدیل شدن به یک هدف رو به افزایش در مطالعات تغذیه ای هستند که بر روی انسان ها و حیوانات انجام می شود و تأثیر مصرف آلو را بر عملکرد ارگانیسم ارزیابی می کند.

برای چندین دهه، آلو در طب هندی به عنوان جزئی از داروهای طبیعی مورد استفاده در موارد لکوره، قاعدگی نامنظم و سقط جنین مورد استفاده قرار گرفته است  آلو دارای کالری کم و ارزش غذایی نسبتاً بالایی است.

آنها حاوی کربوهیدرات ها، اول از همه ساکارز، گلوکز و فروکتوز، اسیدهای آلی، به عنوان مثال، اسیدهای سیتریک و مالیک، فیبر (پکتین)، تانن، مواد معطر و آنزیم ها هستند. محتوای مواد معدنی آلو با رسیدن میوه ها افزایش می یابد. این مواد ارزش غذایی و طعم آلو را تعیین می کنند.

ترکیبات فنلی دسته ای جذاب و منحصر به فرد از ترکیبات زیست فعال هستند که به طور گسترده در طبیعت پراکنده شده اند. به دلیل غنی بودن آنها در اجزای ارتقا دهنده سلامت و جلوگیری از بروز چندین بیماری و همچنین محتوای مواد مغذی عالی آنها علاقه زیادی به تعیین ظرفیت های آنتی اکسیدانی کل و محتوای فنلی کل وجود دارد.

آلو در سال های اخیر  این میوه ها منبع غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند اسیدهای فنولیک، آنتوسیانین ها و سایر فلاونوئیدها هستند. بر اساس داده های ادبیات، بسته به تنوع، شرایط محیطی و روش های تحلیلی کاربردی، محتوای اسیدهای فنولیک در آلو در محدوده وسیعی از مقادیر قرار می گیرد.

فرآوری میوه بر محتویات پلی فنل تأثیر می گذارد و ریزساختار میوه را تغییر می دهد و در نتیجه باعث از بین رفتن یا غنی شدن برخی از پلی فنل ها می شود و بر دسترسی و در دسترس بودن آنها تأثیر می گذارد.