سنگ ساختمانی دست دوم موجب گران شدن خودرو شد

سنگ ساختمانی دست دوم به دلیل یکپارچگی ساختاری و تنوع رنگ و بافت آن، قرن ها به عنوان مصالح ساختمانی محبوب بوده است. برای درک ویژگی های طبیعی سنگ، داشتن درک درستی از پیشینه زمین شناسی سنگ مهم است.

در درک چگونگی تشکیل سنگ است که می‌توانیم ویژگی‌های آن را ببینیم و بینشی در مورد شخصیت هر سنگ به دست آوریم. این نوع مواد دارای اشکال هندسی واضح هستند. این امر با پردازش دقیق سطح سنگ، از جمله اره کردن و پیرایش به دست می آید.

سنگ تکه در ساخت بلوک های دیواری ساختمان ها، در ساخت حاشیه های جاده، به عنوان دال های رو به رو برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. پیش از این، قبل از آسفالت گسترده جاده ها، از سنگ قطعه برای تخمگذار سنگفرش ها، جاده ها، جاده ها استفاده می شد.

حتی امروزه نیز برخی از میدان ها و سنگفرش ها با اهمیت تاریخی با سنگ مصنوعی تزئین شده اند. این نوع مواد حجیم و ارزان تر از قبلی است. سنگ خرد شده در تزئینات و پیچیدگی فرم ها تفاوتی ندارد و عمدتاً به عنوان سنگدانه بی اثر برای بتن یا به عنوان سنگ ریزه جاده استفاده می شود.

هر یک از این نام ها یک نشانه کلی از ویژگی های یک سنگ را نشان می دهد. در هر یک از این سه گروه ترکیبات معدنی و فرآیندهای فرعی مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای شناسایی انواع خاصی از سنگ مانند گرانیت، مرمر و ماسه سنگ استفاده کرد.

بینش نسبت به این فرآیندها به درک این نکته کمک می کند که چه چیزی یک نوع سنگ را از دیگری متمایز می کند. سنگ طبیعی عملاً هیچ ضرری ندارد. اینها را شاید بتوان وزن اولیه زیادی از مواد در نظر گرفت. انبوه سنگ در ساخت و ساز خانه ها منجر به نیاز به پی ریزی یک پایه قوی تر و مطمئن تر می شود.

در زیر وزن دیوارهای سنگی به مرور زمان دچار افتادگی نمی شود. علاوه بر این، کار با سنگ طبیعی منابع زیادی (از جمله مواد) مصرف می کند، اما تمام هزینه ها، اولاً به دلیل دوام و استحکام ذکر شده ساختمان و ثانیاً به دلیل جذابیت زیبایی شناختی آن توجیه می شود.